MEDIA LAB powered by SLAP już 3 czerwca w CeTA!

Już 3 czerwca we wrocławskim Centrum Technologii Audiowizualnych będzie można doświadczyć totalnego zanurzenia w eksperymentalnych elektronicznych dźwiękach i niesamowitej wizualnej oprawie podczas MEDIA LAB powered by SLAP. W przestrzeni, która na co dzień jest czynnie działającym studiem filmowym, przeżyjemy bezmiar wrażeń wykraczających poza tradycyjne schematy imprezy klubowej, gwarantowanych przez gwiazdy wydarzenia: Paula Jebanasama & Tarika Barri oraz Roly’ego Portera & MFO.

Mimo, że to już czwarta edycja labowego projektu organizatorzy nadal zaskakują nietuzinkowym lineupem. Headlinerzy to Paul Jebanasam & Tarik Barri (Subtext), autorzy niezapomnianego show podczas ostatniej edycji festiwalu Berlin Atonal. W CeTA zobaczymy ich z projektem Continuum, w formule godzinnego live act’u, podczas którego zabiorą nas w daleką podróż po Wszechświecie. Trzy części, tworzące spójną całość, stanowią dźwiękową i wizualną wizję rozwoju świata. Oparte są na zasadach królowej nauk – matematyki, o czym świadczą m.in. abstrakcyjne nazwy utworów. Drugą gwiazdą wrocławskiej audiowizualnej nocy będzie duet Roly Porter & MFO (Tri Angle Records), który zaprezentuje projekt Third Law. Syntetyczne, klaustrofobiczno-katastrofalne dźwięki, wraz z wizualną płaszczyzną, zintensyfikowaną efektami świetlnymi, przeniosą nas w postapokaliptyczny świat, w którym tak jak u Paula i Tarika, matematyka i fizyka stanowią fundament. Stymulacja stroboskopowym światłem jest tak silna, że uczestnicy performance’u proszeni są o zamknięcie oczu, by doświadczyć kształtów i wzorów pojawiających się pod powiekami.

Do współpracy zaproszono także artystów rodzinnej sceny, którym towarzyszyć będą artyści wizualni. Duet Blazej Malinowski & Martinovna przedstawią wspólnie materiał, którego głównym filarem będzie eklektyzm. Błażej, na co dzień wydający dla The Gods Planet czy Technosoul, zaprezentuje swoje mniej techniczne oblicze, które idealnie wpasuje się w Subtextowy klimat. A_GIM to jeden z najbardziej doświadczonych i rozpoznawalnych polskich producentów szeroko pojętej muzyki elektronicznej. Oszibarack czy NERVY, to tylko jeden z wielu projektów, w które się angażował w ostatnich latach. Podczas MEDIA LAB powered by SLAP wystąpi z solowym projektem w formie LIVE. Towarzyszyć mu będzie Derubare, który zadba o spektakularną oprawę utworów.

Profesjonalne brzmienie koncertu zapewni współorganizator wydarzenia – kolektyw SLAP. Audiofili z pewnością usatysfakcjonuje sprzęt 40000W bi amplified powered by LAB controled by LAKE soundsystem.

Bilety: 30/35/40 PLN | https://biletprosze.pl/slap/media-lab-powered-by-slap

Nieodłącznym elementem MEDIA LAB powered by SLAP są warsztaty audiowizualne. Tym razem poprowadzi je nowomedialny kolektyw PanGenerator, twórcy m.in. Mikifonu dla Disneya, Dodecaudionu i interaktywnych instalacji dla instytucji kultury. Warsztaty „Audiowizualne interfejsy” odbędą się w dniach 5-8 czerwca 2017 r. w CeTA. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 maja 2017 r.: goo.gl/JXKLbS. Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Facebook: goo.gl/kNwJdw

ARTYŚCI MEDIA LAB powered by SLAP

Paul Jebanasam & Tarik Barri (wytwórnia Subtext) – w projekcie Continuum, w formule godzinnego live act’u, zabiorą nas w daleką podróż po Wszechświecie. Trzy części, tworzące spójną całość, stanowią dźwiękową i wizualną wizję rozwoju świata. Oparte są na zasadach królowej nauk – matematyki, o czym świadczą m.in. abstrakcyjne nazwy utworów.

Roly Porter & MFOwystąpią z projektem Third Law. Syntetyczne, klaustrofobiczno-katastrofalne dźwięki, które wraz z wizualną płaszczyzną przeniosą nas w postapokaliptyczny świat, w którym tak jak u Paula i Tarika, matematyka i fizyka stanowią fundament. Nazwa albumu nawiązuje do trzeciej zasady dynamiki Isaaca Newtona – nie ma akcji bez reakcji.

A_GIM (Agim Dżeljilji) – jeden z najbardziej doświadczonych producentów muzyki elektronicznej w Polsce. Oszibarack czy NERVY, to tylko jeden z wielu projektów, w które się angażował w ostatnich latach. Jako producent współpracował z zespołem Husky. Dziś kontynuuje działania pod tym szyldem w pojedynkę, wspierany przez sekcję dętą, z którą w maju tego roku występował na żywo w kultowym berlińskim Berghain. A_GIM to też producent, który chętnie wciela się w rolę remiksera, biorąc na warsztat m.in. kompozycje Noviki, Hey czy Baascha. Z tą pierwszą współpracuje na stałe, mając duży wpływ na brzmienie jej kolejnych wydawnictw. I choć praca grupowa wychodzi mu wyjątkowo dobrze, o czym świadczą również ostatnie poczynania w składzie orkiestry Męskiego Grania, artysta postanowił w końcu spróbować swoich sił solo.

Blażej Malinowski – producent, dj, dziennikarz radiowy, mieszkający na co dzień w Berlinie. Kolekcjoner winylowych płyt i przedmiotów umożliwiających generowanie muzyki. Pomysłodawca projektu Why So Silent oraz współzałożyciel projektu Fűnfte Strasse, który obejmuje audycje radiowe i imprezy muzyczne. Zaangażowany także w Silent Season, Phorma, Technosoul i Kontrafakt.

Derubare (a.k.a FVRCIFER) – live visuals performer, twórca wizualny, twórca teledysków. Absolwent ASP w Gdańsku i Uniwersytetu Gdańskiego. Występował na licznych koncertach i festiwalach m.in. Circle of Light i Tympanik Audio Showcase w Moskwie, Live Performers Meeting w Meksyku oraz Rzymie, a także Interference Festival, Tauron Festival, Audioriver Festival w Polsce. Swoje prace prezentował także na wystawach m.in. w Centro Nacional de las Artes w Meksyku, Brancaleone w Rzymie i w Loophole w Berlinie. Zwycięzca Grand Prix na Biennale WRO 2017 Draft Systems w kolektywie  Elvin Flamingo + INFER. Jest laureatem konkursu Videozone 2015 na najlepszy set VJ’ski. Jest pomysłodawcą wydarzenia VJ Battle podczas Interference Festival, a także współorganizatorem tego festiwalu.

Martinovna – artystka interdyscyplinarna, oscylująca pomiędzy manualnymi środkami wyrazu (rysunek/malarstwo/grafika) a ciągłym poszukiwaniem ekspresji w najnowszych technologiach. W jej pracach podświadomy erotyzm przeplata się z gwałtownymi, agresywnymi, często przeciwstawnymi bodźcami wizualnymi. Strobujące obrazy zestawiane są z delikatnością i ulotnością. Bada możliwości ciała ludzkiego, określając jego granice i niedociągnięcia. Dodając aspekt organizmu cybernetycznego, ciało zyskuje wielowymiarowość, zostaje poddane dehumanizacji. Pasjonuje się dźwiękiem, który staje się pretekstem do tworzenia kolaży wideo, gdzie found footage spotyka się na równi z obrazem generycznym i ręcznymi przedstawieniami. Próbując tworzyć własny język estetyczny, unika monograficznego sformułowania piękna.

P O P R Z E D N I E   E D Y C J E

N I G H T  M E D I A  L A B  3.0 (2016)

N I G H T  M E D I A  L A B (2015)

 

N I G H T  M E D I A  L O A D I N G (2015)

Menu