„Akademia Internetu” portalu Interaktywnie.com i Centrum Technologii Audiowizualnych

Jak reklamować się w sieci i stworzyć dla swojej firmy jak najlepszą stronę internetową? Jak chronić dane osobowe i prowadzić biznes w Internecie? Tego wszystkiego uczyć będą eksperci Interaktywnie.com w ramach „Akademii Internetu”, cyklu szkoleń skierowanych do zarządów firm i menedżerów marketingu, którego partnerem jest Centrum Technologii Audiowizualnych. Projekt zainaugurowany zostanie 11 października 2016 r. w CeTA.

„Akademię Internetu”, realizowaną wspólnie przez portal Interaktywnie.com, CeTA oraz organizacje biznesowe: Dolnośląska Izba Gospodarcza, Zachodnia Izba Gospodarcza oraz Loża Dolnośląska Business Center Club, zainicjuje bezpłatny wykład dla zarządów firm z Dolnego Śląska. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane m.in. z promocją firmy w Internecie, w tym na Facebooku, skuteczną sprzedażą oraz funkcjonowaniem biznesu w sieci i uwarunkowaniami prawnymi, które się z tym wiążą. O tym opowiedzą Tomasz Bonek i Marta Smaga – autorzy książek o biznesie w Internecie i współautorzy sukcesu największego w Polsce portalu biznesowego oraz mec. Andrzej Włodarczyk. Robert Banasiak, dyrektor CeTA, zaprezentuje z kolei jak nowe technologie wspierają edukację i kulturę. Prelegenci odpowiedzą także na pytania publiczności.

Wydarzenie odbędzie się 11 października 2016 r. o godz. 16.00 w Studiu Filmowym im. Zbyszka Cybulskiego we wrocławskim Centrum Technologii Audiowizualnych. Osoby zainteresowane uczestnictwem w wykładzie proszone są o przesłanie maila na adres akademia@interaktywnie.com. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Menu
Skip to content