
Zapraszamy do aplikowania na praktyki w Dziale Edukacji jako animator projektów artystycznych i edukacyjnych. Poszukujemy osób chcących nabyć doświadczenie w koordynacji projektów kulturalnych, warsztatów filmowych oraz pokazów.
Do obowiązku będzie należało m.in. :
– pomoc w organizacji i koordynacja warsztatów i kursów;
– pomoc w organizacji wydarzeń edukacyjnych i artystycznych;
– obsługa administracyjna i pomoc w pracach biurowych;
– współpraca przy działaniach związanych z promocją wydarzeń (m.in. przygotowywanie i dystrybucja materiałów).
Oferujemy:
– Możliwość rozwoju zawodowego, pozyskania nowych umiejętności i doświadczenia w pracy przy ciekawych, innowacyjnych, międzynarodowych projektach, realizowanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii;
– możliwość odbycia praktyk indywidualnie lub w ramach umów z uczelniami (wówczas staramy się dostosować program praktyk do wymagań uczelni bądź kierunku studiów);
– zdobycie doświadczenia przy organizacji i realizacji imprez kulturalnych;
– szkolenia i uczestnictwo w warsztatach odbywających się pod okiem specjalistów i profesjonalistów.
– entuzjazm;
– biegła obsługa komputera;
– dyspozycyjność;
– komunikatywność, kreatywność i zaangażowanie;
– gotowości do podejmowania nowych wyzwań.
Czas trwania umowy: 1-2 miesiące
Godziny praktyk – do ustalenia.
Rodzaj umowy: umowa o praktykę studencką lub absolwencką.
Przy podpisaniu umowy studenckiej konieczna jest okazanie ważnej legitymacji studenckiej. Przy umowie absolwenckiej warunkiem jest nie przekroczenie 30 r.ż.
Ilość wakatów: 2
Praktyki są bezpłatne!
Centrum Technologii Audiowizualnych jest państwową instytucją kultury, kontynuatorem działalności Wytwórni Filmów Fabularnych, prowadzi działalność edukacyjną, upowszechniającą, badawczą i twórczą. Organizuje kursy, staże, praktyki, szkolenia w dziedzinie sztuk filmowych i audiowizualnych. CeTA tworzy, współtworzy oraz wykonuje zlecenia produkcyjne w zakresie grafiki komputerowej, wizualnych efektów specjalnych etc. Upowszechnia wiedzę w zakresie elektronicznych technologii obrazu, tworzy warunki dostępu do nowatorskich technologii elektronicznych, inicjuje i prowadzi prace badawcze związane z realizacją filmową.