Nabór zakończono.

Opis

We współpracy ze studiem animacji i postprodukcji Dash Dot Creations oferujemy dwudniowy warsztat z zakresu działania systemu Motion Capture i obsługi oprogramowania Autodesk MotionBuilder, wykorzystywanego przy realizacji filmów i gier komputerowych. Warsztat adresowany jest do twórców filmów, gier komputerowych, autorów obrazów cyfrowych oraz wszystkich, którzy chcą poznać lub pogłębić wiedzę z zakresu technologii motion capture.

Cena warsztatów: 150 zł.

Termin i miejsce

Zajęcia odbywać się będą w Studiu Filmowym im. Z. Cybulskiego oraz Pracowni komputerowej 151 w Centrum Technologii Audiowizualnych we Wrocławiu w następujących terminach:

– 22 lutego 2020 (sobota), godz. 10.00 – 16.00 – zajęcia w Studiu Filmowym im. Z. Cybulskiego

– 23 lutego 2020 (niedziela), godz. 10.00 – 16.00 – zajęcia w Pracowni komputerowej 151

Prowadzący
Waldemar Nalepa

– lead animator w firmie Dash Dot Creations, związany z animacją od 9 lat. Rozpoczynał jako freelancer w Rzeszowie. W roku 2011 przybył do Wrocławia i tu rozpoczął swoją karierę w Dash Dot Creations, gdzie obecnie zajmuje stanowisko Lead Animacji i jest członkiem Zarządu. Odpowiadał za animację przy wielu polskich, a także światowych produkcjach na rynku reklamy oraz gier komputerowych. Uznanie rynku animacyjnego przyniosła mu praca przy takich produkcjach jak: Witcher II, Witcher III, Dying Light, Dead Island, Igrzyska Olimpijskie Soczi dla BBC, reklama BGŻ „Wiewiórki” czy reklamy Orange „Kulki”. Z zamiłowania snowbordzista i miłośnik sportów ekstremalnych.

Program

Dzień pierwszy: Zapoznanie się z obsługą systemu Motion Capture.

1. Teoretyczne zagadnienia związane z wykorzystaniem i obsługą motion capture.
2. Ustawienie i kalibracja kamer.
3. Obsługa systemu motion capture.
4. Przygotowanie aktora do sesji motion capture i wcielenie się w aktora.
5. Przechwytywanie ruchu aktora.
6. Obsługa wirtualnej kamery.
7. Realizacja nagrań.

Dzień drugi: Zapoznanie się z obsługą oprogramowania Autodesk MotionBuilder.

1. Wprowadzenie do obsługi oprogramowania MotionBuilder
2. Animacja w oprogramowaniu MotionBuilder
3. Przygotowanie rigu i animacja postaci
4. Praca z danymi Motion Capture.

info_circle

W związku z licznymi pytaniami, dotyczącymi przesyłania zgłoszeń oraz przebiegu naboru uczestników kursów i warsztatów, zebraliśmy poniżej kilka najważniejszych informacji.

1. Czy wysłanie formularza jest jednoznaczne z przyjęciem na warsztaty?
2. Jakie warunki muszę spełnić, by zostać przyjętą/tym na warsztaty?
3. Czy kolejność nadsyłania zgłoszeń ma znaczenie?
4. Czy mogę aplikować na kolejną edycję warsztatów, jeśli wcześniej nie zostałam/łem przyjęty?
5. Kiedy otrzymam informację o wynikach naboru?
1. Czy wysłanie formularza jest jednoznaczne z przyjęciem na warsztaty?

Wysłanie formularza stanowi zgłoszenie na warsztaty, ale nie jest jednoznaczne z przyjęciem na zajęcia. Po zakończeniu naboru, do wszystkich osób wysyłamy informację o jego wynikach.

2. Jakie warunki muszę spełnić, by zostać przyjętą/tym na warsztaty?

Warunki dla uczestników określone są w opisie warsztatów. Niestety, mamy ograniczoną ilość miejsc i nie możemy przyjąć wszystkich zainteresowanych. Decyzję o przyjęciu na warsztaty podejmują sami prowadzący, którzy starają się stworzyć spójną lub dopełniającą się grupę pod kątem umiejętności i doświadczenia.

3. Czy kolejność nadsyłania zgłoszeń ma znaczenie?

Nie, o przyjęciu na warsztaty nie decyduje data wysłania zgłoszenia, o ile zgłoszenie jest wysłane w terminie.

4. Czy mogę aplikować na kolejną edycję warsztatów, jeśli wcześniej nie zostałam/łem przyjęty?

Tak, oczywiście. Mamy nadzieję, że w naszej ofercie prędzej czy później każdy znajdzie coś dla siebie.

5. Kiedy otrzymam informację o wynikach naboru?

Dzień po zakończeniu naboru staramy się rozesłać wszystkie informacje o jego wynikach. Zdarza się jednak, że ilość chętnych jest znaczna, co nas bardzo cieszy, ale też może opóźnić o 1, maksymalnie 2 dni wysyłkę maili.

Polecane szkolenia:

Menu