WEBINAR „Wprowadzenie do modelowania 3D dla Game Artu”, 10.07.2023

Rekrutacja zakończona.

Zawsze chciałeś/chciałaś pracować przy tworzeniu modeli do gier? Może próbujesz zmienić pracę i szukasz inspiracji? A może po prostu interesuje Cię proces tworzenia grafik 3D? Dołącz do naszego bezpłatnego live’a, gdzie pokazujemy jak wymodelować Twój pierwszy model w 3D!

Z nami dowiesz się jak rozpocząć pracę z Blenderem w kierunku branży gier – od podstaw modelowania aż po eksport pliku do Sketchfaba! Poruszane zagadnienia to solidna podstawa, dzięki której łatwiej odnajdziesz się w przestrzeni 3D i zobrazujesz sobie pracę modelera w dziale gier. Pod sam koniec przewidziany jest Q&A, na którym możesz zadawać nurtujące Cię pytania.

Oglądając naszego live’a otrzymasz również dostęp do poradnika pdf, będącego kompendium wiedzy skierowanym do osób, które zaczynają swoją przygodę z modelowaniem 3D w programie Blender. Spośród kilkunastu rozdziałów dowiesz się jak dopasować program do swoich potrzeb; utrwalisz wiedzę o tym jak tworzyć prawidłowe modele 3D (geometria, tekstury); jak wyeksportować je: do Unity (FBX z ustawieniami), do wykorzystania sieciowego (GLTF z ustawieniami) oraz do portfolio w serwisie Sketchfab.com. Dodatkowo poradnik zawiera pięć ćwiczeń (w formie szczegółowych briefów), będących doskonałym sposobem na utrwalenie umiejętności.

Już dziś zapisz się na live’a i zacznij swoją przygodę z modelowaniem 3D!

Webinar jest dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Webinar odbędzie się online w dniu 10 lipca 2023 (poniedziałek) w godz. 18:00 – 20:30.

Program

– Interfejs programu;
– Sterowanie w Viewporcie 3D;
– Wstęp do modelowania (właściwości obiektów, geometria, cieniowanie);
– Modyfikatory;
– Rozkładanie siatki modelu (UV);
– Ustawianie materiałów (teksturowanie*);
– Eksport projektu do Sketchfaba! *;
– Sesja Q&A.

*w miarę dostępności czasu

Norbert Kowalczyk  – jest generalistą 3D oraz projektantem graficznym pracującym w firmie Cat-astrophe Games sp. z o. o.
W 2022 roku ukończył Akademię Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu na kierunku Sztuka Mediów. Oprócz pracy jako generalista 3D w grach wideo, zajmuje się również projektowaniem graficznym i uczy modelowania 3D w Centrum Technologii Audiowizualnych oraz na Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu.

Polecane szkolenia:

Skip to content